Search This Blog

Monday, February 28, 2011

191. MOŻNA TO POCZUĆ

     Oj można można. Mam na myśli wiosnę. Nadchodzi wielkimi krokami i taaaaak bardzo można to wyczuć w powietrzu. Po 8 odwiozłam Tosię do przedszkola i szczerze, po wyjściu z niego wcale nie miałam chęci wsiadać do samochodu. Miałam chęć na spacer. No cóż. Musiałam wrócić do domu. Ale w radio cykała miła muzyka, do tego mówiono, że zima odchodzi i z każdym dniem będzie cieplej i przyjemniej. Mróz odpuszcza :D Mnie to nastraja pozytywnie i mam z każdym promieniem słońca więcej energii, a przede wszystkim więcej motywujących mnie myśli do działania.

 


















 Najmilsza pobudka to budzik w postaci "Mamo, obudź się. Tato obudź się." :D


 

No comments:

Post a Comment

Followers

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...